Service from the heart

Service from the heart !!! 021-4639757

Terms & Conditions

The Programme
1.  The Corner House loyalty card,  coupons and points, in whatever form, are issued by and remain the property of Corner House Chinese restaurant and take away which may, at any time, terminate the Programme or alter or amend the conditions of operation of the Programme.
2. All members of the Programme must be aged 16 years or over.
3. The loyalty card , in whatever form, is not transferable, cannot be copied and can only be used by the member who is named and registered for the card. 
4. Members are only entitled to one  account each. Corner house reserves the right to refuse, merge or close additional accounts at anytime.
5. Your loyalty card is personal to you. We do not issue additional  cards for your account, but your family and friends can of course apply for their own loyalty cards.
6. The Programme is only for personal and consumer use. Corner house loyalty cards  cannot be used for any business transaction or purpose.
7. Corner house loyalty cards  can only be used  in shop.
8. Corner house  Chinese restaurant accounts,  loyalty cards, key fobs, coupons and points cannot be transferred, bought, sold or in any way traded.
9. Members must register their personal details and keep Corner House  informed of any changes. Corner house cannot be held responsible for any loss of points or coupons incurred as a result of out of date details. New loyalty cards that are not activated within one year of being received and accounts with out of date details that have not been updated for one year will be removed and any points or coupons forfeited.
10. The safe keeping of Corner house loyalty cards, key fobs and coupons remains the responsibility of the  member, as do any security details relating to the account i.e. username and password. Corner House cannot be held responsible for any loss arising from the member failing to ensure the security or safe-keeping of these items.
11. Corner house may decline to issue, withdraw or cancel Corner house accounts, loyalty cards, key fobs, coupons and points, in whatever form, and / or remove a member from the Programme at any time where there is reasonable belief of:
1. any abuse or attempted abuse of the Programme;
2.any breach or attempted breach of these terms and conditions and / or those relating to the optional elements of the Programme; or
3.any behaviour relating to Corner house that involves theft, misconduct, abusive or offensive behaviour, or supplying false or misleading information.
12. Members can choose to leave the Programme at any time. By leaving the Programme members forfeit the right to any points or coupons already accrued or issued.
13. Your privacy is very important to us. A copy of our Privacy Policy is set out below.
Privacy policy: Your privacy is very important to us, that's why we'll take great care with any personal information you share with us and will never release these details to any company outside of the  Corner House for their marketing purposes. However, we would like to use the information you share with us to keep you up to date with the range of products and services we offer and to help make shopping with us easier. This includes news of events, promotions, offers, product launches and special activity relating to your  membership. We may contact you by email, post, text message or phone. We are constantly looking to improve our business and the service we offer, so from time to time we may contact you to get your feedback or for research purposes. However, we will always give you the option of how you want to be contacted by us and when you want to end your participation in the Programme. If you want to limit how we contact you or cease participation in the programme, then please contact us in the shop or phone 021-4639757.
Loyalty card Points
14. The current conversion value of points is one point equals 5 cent. We will not exchange points for cash. We may from time to time change the number of points you collect on products and services included in the Programme. We will display notices in stores advising members of changes.
15. Loyalty card points can be earned at store The current introductory rate of points collected is 1 points for each full 1 of expenditure, after any discounts have been applied. Points will be collected on all purchases over 1.
16. To be awarded points, members must spend 1 or above on qualifying products in a single transaction. During time of point promotions or special offers, the amount of points awarded may change and may vary depending on the products bought, the amount spent and where the transaction takes place.
17. Members must present their loyalty card  at the checkout in order to collect points for a transaction in stores. It may be possible for members who forget to do this at the time of the transaction to have their points added manually at the store.
18. Members will be required to quote their loyalty card number to collect points on purchases made through phone .
19. Certain products may be excluded from the Programme at the discretion of Corner House from time to time, particularly those which are the subject of other promotional activity.
20. Members can earn a maximum of 30,000 points in any one collection period.
21. During any double points and other events, in store, or through phone, members will receive the promotional rate of points only. The normal rate of points at that time will not be awarded in addition to the promotional points.
22. Corner House may set a limit on the number of times points may be awarded for promotional items on which additional points are available. Individual promotions may have different limits as communicated in their purchase conditions. Any participation in promotional offers above and beyond what could objectively be considered consumer behaviour or personal use may be treated as abuse of the Programme.
23. Corner House  is entitled to remove points at any time if products are returned for any reason and a full or partial refund of the purchase price is given. This also applies to the exchange of products, unless the exchange is for products with an equivalent points value.
24. If you fail to present your Corner House loyalty card when receiving a refund, we will deduct the points from your loyalty card the next time you present it in stores.
25. When returning goods purchased ,unless you are requesting an exact replacement for your return, any loyalty card points collected on those items will be deducted from your Corner House loyalty card.
26. Points have no value until converted into coupons at the end of a collection period.
27. Corner House is under no obligation to award  points other than for qualifying transactions.
Coupons
28.Corner House coupons  will be sent, with a statement to members who have accumulated total points above the qualifying threshold at the end of each collection period. The current minimum qualifying threshold to receive a coupon is 100 points.
29. Corner House  is under no obligation to send a statement by post.
30. Members  can redeem their reward coupon in store.
31. The value of Corner House coupons given by Corner house will be based on the number of points that a member has collected by the end of the last day of the collection period. Collection periods may vary at Corner house's discretion.
32. Points values at the end of the collection period will be converted into reward coupons in 50 cents increments. Any points that remain following conversion (because they are either below the qualifying threshold or above the value of the reward coupon) will be 'carried forward' as the starting balance for the next collection period. 'Carried forward' points will expire after one year if the account has not been used within that period.
33. Corner House may restrict the use of the rewards coupon to selected products and exclude products which may be included in other promotional activity.
34. Each Corner House coupon must be used in full in one transaction and no change will be given. The coupon can be used as part payment towards product(s) of a higher value provided the balance of the payment is covered by another suitable method.
35. If a product you purchase using a rewards coupon is unsatisfactory, please return it to Corner House store. If necessary, we will re-credit your account with the correct number of points. No cash refund will be given in these circumstances.
36. Points awarded at the time of a transaction or coupons already issued may be removed or cancelled if Corner House determines that the points were collected in breach of these terms and conditions or were awarded in error. For the avoidance of doubt, no advice given or action taken by our staff that is contrary to these terms and conditions will have the effect of changing these terms and conditions.
General
37. The Programme is operated by Corner HOuse Chinese Restaurant and Take away, Main street, Ballinacurra, Midleton, Co.Cork. These terms and conditions are correct as of 1st January 2014 and shall be governed by and construed in accordance with the laws of Ireland. Any disputes will be decided only by the Irish courts. Corner House reserves the right to change these terms and conditions, at any time, for legal, regulatory, business or policy reasons. Members who continue to participate in the Programme following such a change will have accepted the amended terms and conditions.
38. Due to printing lead times, the terms and conditions available in stores may not reflect recent changes. The most up to date terms and conditions for the Programme can be found at http://cornerhousechinese.blogspot.com .
1st January 2014

No comments:

Post a Comment